مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» امپراطوری اپ



آشنایی بازار و مخاطب
آشنایی بازار یکی مهم‌ترین مسائلی است که میتواند سبب موفقیت و یا این که ناکامی شما شود . مثلا شما ایده ای دارید که کاملاً بی عیب و نقص است و می‌تواند به موفقیت بیانجامد البته در طول صحیح آن را ارائه نمیکنید و این سبب باخت شما می شود . پس می بایست ابتدا بازار را بشناسید و تمامی جوانب را بسنجید و آن‌گاه ایده خویش را عملی نمائید . به عبارت دیگر می بایست فیدبک مخاطبان را تا حدودی پیش گویی نمایید و چنانچه این فیدبک مثبت بود , مبادرت فرمایید .
یکی‌از از سایر از کارداران مضاعف اصلی در‌این حوزه , سرعت است . به‌این مفهوم که هنگامی مبادرت به پیاده سازی یک نرم افزار میکنید نباید این فرآیند طولانی شود چون ممکن است در‌این زمان مخاطب و بازار را از دست بدهید پس مجدد بر میگردیم به مورد زمان که از اهمیت بالایی برخوردار‌است .
گسترش دهندگان چه گونه درآمدزایی می کنند؟
بعداز پیاده سازی ایده و پباده سازی نرم افزار کافیست آن را در گوگل پلی , بازار و یا این که اپ استور منتشر فرمایید تا در سراسر مملکت مورد دسترس کلیه مخاطبان شما قرار گیرد . در واقع پلن درآمدی در اینجا سود کم و فروش دوچندان است . به‌این صورت که شما پولی جزیی برای اپ خویش در لحاظ می‌گیرید و در زمان زمان کم این مبلغ به میلیون ها تومان تبدیل می شود .
با این‌که اپ های مبلغی مبداء قابل قبولی برای سود بسط دهندگان می باشند ولی اپ های بدون پول از آن ها پیشی گرفته اند و منشاء دارای اهمیت درآمد میباشند . اپ های مجانی نیز پول ساز اند و نیز رویه خیر برای محک بازار می‌باشند و میتوانید براساس آن راهکار خویش را تهیه نمائید .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده