مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پایتون , اثر گذار برای خانم ها


زبان پایتون به دلیل این‌که دارنده کد های دستوری کوتاه میباشد زیاد مورد اعتنا یوزرها قرار گرفته است . از این رو لهجه ساخت برنامه پایتون با دارا بودن خصوصیت هایی نظیر شی گرا بودن این برنامه , گسترش پذیری , خوانش سهل , حفظ معمولی از source code ها , داشتن کتابخانه های زیاد , قابل به کارگیری بودن در پلتفرم های متعدد و… حیث موسسات قابل انعطاف افزاری اکثری را به خویش جلب نموده است .
پایتون یک گویش کلیه رشته رقیب است و اکثری از غول های بزرگ فناوری از پایتون چهت نیل به انگیزه خویش به کار گیری می نمایند . برای نوشتن طرحی قابل انعطاف افزاری تجاری بزرگ , برنامه نویسان از گویش پایتون استعمال می نمایند . موسسات قابل انعطاف افزاری برای توسعه و گسترش اینترنت به راحتی میتوانند با استعمال از پایتون این کار را انجام دهند . لهجه پایتون این قابلیت را برای آنان آماده می نماید تا چارچوب هایی مثل : پیرامید ( pyramid ) , جنگو Django ) ) و چری پای ( cherrypy ) را پباده سازی نمایند .
جذاب است که بدانید که چه بسا برای تراکنش های سیستم بورس هم از این گویش ساخت برنامه سود کرده می شود . به کار گیری از این لهجه در سیستم های بورس خویش گویای آن است که پایتون یک لهجه کد زدن ایده آل و کار کشته قادر است باشد و با تدبیر و علم بر خصوصیت های آن می توان برای شرکت های ی بزرگ و دارای اهمیت کد نوشتن کرد .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده