مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فریمورک های CSS


فریمورک های CSS عموما یک پکیج دربرگیرنده گروه ای از فایل ها و فایلهایی میباشند که با به کار گیری از کدهای اساس استاندارد ( دربرگیرنده HTML , CSS و جاوااسکریپت و نظائر آن ) ساخته شده است . بطور خلاصه با استعمال از این فریمورکها تجهیزات استاندارد و ماهر متعددی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با سپری کردن زمان اندکی فرا گرفتن آنان توانمند به پباده سازی صفحه های اینترنت فراوان توانمند و قشنگ که دربرگیرنده موادسازنده ماهر خواهید شد که سوای داشتن این فریمورک ها ایام و ساعت‌ها می بایست وقت صرف می کردید تا آن موادتشکیل دهنده را پباده سازی نمائید . بعضی از فریمورک های CSS عبارتند از :
یادگرفتن بوت استرپ : یک کادر ورک درست شده از HTML , CSS و JS است که برای توسعه و گسترش و طراحی وب سایت رسپانسیو استعمال می شود . با اعتنا به رویش ارتقا استعمال از موبایل های همراه و تبلت , بیشتر اشخاص امروزه کار های خویش مثل بررسی تارنما ها را با استفاه از این ابزارها انجام می دهند . پس خیلی کلیدی است که وبسایت شما در صفحه ها گوناگون به صدق نشان داده شود تا استفاده کننده ناچار نباشد برای قرائت مطالب یا این که به کار گیری از المان ها , از غلو استعمال نماید . برای همین از ساخت وب سایت رسپانسیو برای ساخت صفحه ها در مقدار های متفاوت استعمال می شود و شایسته ترین تکنیک و ابزار آن , کادر ورک بوت استرپ میباشد . مثال سازی اول طرح با بوت استرپ پر سرعت خیس انجام می شود و با کلیه مرورگرها به راحتی قابل سازش است .
فراگیری فوندیشن : یک چارجوب ( front - end framework ) است که دارنده ابزارهای مطلوب برای پباده سازی و طراحی وب های متناسب با موبایل های گوشی و صفحات نمایش با میزان های متعدد است .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده