مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تم توسعه یافته خوب تر برگه ی مدرک

 

صفحه ها نو تم سازی داکیومنت , , جایگزین صفحه ها پیکربندی ( option page ) شد ( به صورت خودکار از صفحه های سابق ریدایرکت می شود ) . این ورقه تازه داده ها بیشتر و جدیدتری راجع به ساختار فولدر های ساس , متغیرهای پیش فرض , تم های کاستومایزشده , نقشه ها و لوپ هایی که استعمال می کنیم , تابع ها , رنگ ها و آپشن های ساس گلوبال داراست .
همینطور نصیب جدیدی طولانی تر شده‌است که توضیح می دهد به چه شکل component ها , به خصوص کلاس های modifier از روش نقشه ی ساس و رینگ ها , ساخته میشود ( مثلا btn - danger . ) .
علاوه بر تغییر و تحول در ورقه ها , تغییراتی نیز در css , داده شد تا کار با آپشن های تم راحت خیس شود .
متغیر رنگ تم نو بیش تر شد . هم اکنون میتوانید طبق نیازتان از primary$ یا این که theme - color ( ( primary ( ) به کارگیری فرمایید .
کاستومایز کردن نقشه های ساس خوبتر و توسعه یافته خیس شده‌است . در بتا1 , setup برای تغییر تحول در نقشه theme - colors$ فارغ از جایگذاری کردن بی نقص وجود نداشت . این ایراد در بتا2 حل شد - بر روی مقدارهای نو دستکاری میشود و مقدارهای بیشتری نیز قادر است بیش تر شود . متغیرهای ساس $enable - shadows و $enable - gradientsبه روز شدند و داخل یک‌سری تا از کامپوننت ها مخلوط شدند . هم اکنون هنگامی این متغیرها را فعال می کنید ( به صورت پیشفرض false می باشند ) و مجدد کامپایل می شوند , سایه ها و شیب های یه خرده را در هشدارها , سوییچ ها , کاروسل , در دست گرفتن فرم های دستی و گزینه های

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده