مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش بیت کوین به صورت تخصصی

ماینینگ یا این که استخراج چه می‌باشد

برخی از ارزهای دیجیتال خواص ماینینگ یا این که استخراج دارا‌هستند دقیقا نظیر طلا جواهرات که از معادن طلا جواهرات استخراج میگردد .

البته در ارزهای دیجیتال استخراج از معادن رخداد نمی‌افتد بلکه با حل مساله ریاضی این کار انجام می شود و استخراج آنان از روش دستگاه‌ها یا این که سیستم های کامپیوتری حادثه می‌ افتد به این صورت که با حل مساله ریاضی و کشف کردن پاسخ معادله استخراج یک ارز دیجیتال انجام میشود .

در‌صورتی‌که معمولی خیس بخواهیم حرف کنیم فعالیت ماینینگ به وسیله کسانی انجام میشود که به آن‌ها ماینر میگویند و کاری که‌این اشخاص انجام می دهند این است که حسابرسی یک شبکه را انجام میدهند .

به عنوان مثال در سیستم های بانکی حسابرسی بوسیله یک ارگان و سرور انجام میشود که سرور مرکزی است .

ولی در شبکه‌های بلاکچینی این کار بوسیله کسانی از سراسر جهان انجام می شود و یک سرور مرکزی نیست .

پس بدین عامل که شبکه های بلاک چینی غیرمتمرکز میباشند و پایین در دست گرفتن و آنالیز هیچ دولت و حکومت و فرد خاصی نیستند , قابلیت و امکان بازنویسی یا این که تغییر‌و تحول اطلاعات و داده ها میسر نیست و هیچ مدنی نمیتواند بر آنان محاسبه و در دست گرفتن داشته باشد یا این که تحریمی در مقابل آنان اعمال شود .

هنگامی که هیچ ارگان و توان مرکزی وجود نداشته باشد و این کار بوسیله اشخاصی از سراسر جهان صورت بپذیرد که حسابرسی ها روشن است و هر کسی می‌تواند آن‌ها‌را بازدید نماید پس عملا بازنویسی و هک تراکنش ها و داده ها غیرممکن می شود .

البته دو نکته قابل توجه موجود است :

۱ - تمام بلاک چین ها همگانی نیستند و بعضی از آنان سری میباشند و به وسیله ارگان های مرکزی ارزیابی و در اختیار گرفتن میگردند .

۲ - تمام بلاک چین ها و ارزهای دیجیتال به وسیله ماینرها در دست گرفتن نمیشوند و بعضا از آنان با خصوصیت هایی خوب تر بر تراکنش ها چک و در اختیار گرفتن دارا‌هستند چون فعالیت ماینینگ

ازنظر فنی بیت کوین نخستین پول دیجیتال غیرمتمرکز است.

اگر واقعا دنبال آموزش بیت کوین هستید و میخواهید ترید کردن رو حرفه ای یاد بگیرید پیشنهاد میکنم حتما سرمایه کافی داشته باشید.

درباره دوره آموزش بیت کوین و بلاک چین:

در این دوره شما را با مفاهیم اساسی در فن‌آوری بلاک چین و ارزهای دیجیتالی آشنا خواهیم کرد. همین‌طور با مفاهیم تریدینگ (خریدوفروش) و بازار و مارکت ارزهای دیجیتالی آشنا خواهید شد.

در این دوره  شبیه‌سازهای (Simulators) تریدینگ ارزهای دیجیتالی را به شما معرفی می‌کنیم که  شما  با ثبت‌نام در آن به‌عنوان بازیگر (Player)، می‌توانید در آن به خریدوفروش ارزهای رمزی (CryptoCurrencies) بپردازید. با شبیه‌سازها، شما یاد خواهید گرفت که در لیگ خریدوفروش ارزها  شرکت کنید و به‌صورت بازی و دمو و بدون هیچ ریسک و خطر از دست دادن پولی با اطلاعات واقعی (قیمت‌های واقعی  بازار) ، ارز خریدوفروش کنید و  با کسب مهارت و تجربه، در خریدوفروش حرفه‌ای شوید و بعد از حرفه‌ای شدن با این شبیه‌سازها، به خریدوفروش این ارزهای دیجیتالی در بازار واقعی بپردازید.

همچنین در این دوره با مفاهیم استخراج مایینینگ (Mining) ارزهای دیجیتالی آشنا می‌شوید و یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توان در این زمینه سرمایه‌گذاری کرد.

منبع:

دانشجویار

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده